sobota, 16 lipca 2011

Koniec?

Hey.
Z tej strony Wasza (nie)kochana Anonimowa Autorka. Zwana potocznie Caliope14 .
Tak, tak... piszę tak pierwszy raz ponieważ...
-nie komentujecie rozdziałów.
-jak nie komentujecie, to nie wiem czy czytacie.
-jak nie komentujecie, to nie wiem czy Wam się podoba dany rozdział.
Nie wiem, czy jest wgl jakiś sens, abym jeszcze dodawała rozdziały, skoro od Was nie ma żadnych oznaków życia. No i po jakiego ja mam marnować czas przed komputerem, pisząc Wam te rozdziały, jak mogę iść sobie na plażę, poopalać się, spotkać z kolegą (tutaj do bułci: już się na niego nie gniewam i jest fajnie. xd ), popływać w wodzie i wgl. Czytacie? Dajcie chociaż mały komentarzyk w stylu "czytam, fajne, czekam na następny", czy nie wiem...

COKOLWIEK!

Dziękuję za uwagę, do zobaczenia.

Następny w zależności od tego, ile komentarzy będzie pod tą notką... Napiszcie, że czytacie, to będzie mi miło i kurva ruszcie tyłki i skomentujcie moje pojebane wypociny... -.-

2 komentarze:

Fanki BTR pisze...

noo.....to ruszyłam tylek ;d dobra..cytję "CZYTAM" .tsaa..z "kolegą" yhym . moze juz niedlugo nie z kolega? ;d / a dla jasności raczej z "przyjacielem" ;p .a w ogóle to cie kocham <333

Anonimowy pisze...

wczoraj wróciłam wieczorem z wakacji i właśnie miałam zamiar komentować! Nadal czytam!